Mihmandar Neden Güncellenmiyor?

Arkadaşlar herkese merhaba,

Okuyucu kitlem beni hala bırakmamış bakıyorum da yorumların ardı arkası kesilmiyor 🙂 Ben bir süredir yaklaşık 6-7 senedir pek bakamıyorum blogla ilgilenemiyorum 🙂 Ama bu yıl bu değişecek, çünkü yeni bir projeyle uğraşıyorum. Mihmandar da bunun bir parçası olacak ve büyük ihtimalle taşınacak. http://www.happiko.net yeni projemizin adresi, dün radyo istasyonumuzu da kurduk. Git gide büyüyeceğiz hem benim ürünlerimi gösterdiğim bir e-ticaret sitesi, hem radyo aracılığıyla bir araya gelebileceğimiz bir ortam, hem de bu blogdaki sadece bana ait yazıları alarak yayınlayacağım bir bölüme daha sahip olacak. Graffiti ve Manga bölümlerimiz de olacak oradan sipariş de verebileceksiniz. İşimizi ciddiye almak ve size hak ettiğiniz hizmeti verebilmek istiyoruz 🙂 Site yapım aşamasında ama şuan için radyomuz çalışıyor, bir yayın düzeni ayarlanacak ve tabiki DJ lere ihtiyacımız olacak. Şu an için DJ lere bütçe ayıramayacağız, gönüllü DJ ler arıyoruz diyelim 🙂 Program oturana kadar elimden geldiği kadarıyla yayınları ben yapacağım. Herkesi beklerim 🙂 Gelişmeleri buradan paylaşmaya devam edeceğim merak etmeyin sizi bırakmadım 🙂 Radyoya buradan ulaşabilirsiniz.

radyomuzzz

