SEN

imagesYine kelebekler gibi usulca kon satırlarıma bakalım…
Ben yakalamaya çalıştıkça uzaklara uç
Arkamı dönünce gözlerimle buluş
Kirpiklerimle konuş…
Ben seni bir tutam nane gibi ekerim harflerime
Tadımsın sen
Damağımda kalan hani…
Hani dilinin ucundadır
Özlemişsindir
Hayransındır
Ama olmaz işte yamandır
Hatırlayamazsın!
Öyle değilsin işte sen…
Sen unutulmazsın.
Unutulamayacak bir tatsın.
Sen zevksin.
Lezzetsin sen.
Dokusun sen.
Meltemsin.
Nefessin!
Kalbimde bir sahil varsa eğer
Kumlarsa insanlar
Hani en sevdiklerim…
En çok sevdiklerim çakıllar…
Sevmediklerim kıyıya vurmuş, pirelenmiş yosunlar!
Ya ben diyeceksin…
Sen ne kumsun ne çakıl…
Sen denizsin!
Enginsin.
Deryasın sen!
Sen özlemsin.
Bir ucuna ne kadar yakınsam, hiç göremediğim
Ta öbür ucunadır özlemim.
Ben seni hep özlerim.
Göz bebeklerime yansıyan sen olsan da
Kulaklarımdaki sesin,
Dokunduğum sen olsan da
Seninle ısınsam da sanadır özlemim.
Sıcakken soğuğa değil
Üşürken buhara değil
Sen varken de sanadır özlemim.
Ben seni hep özlerim…
Ben seni göz yaşlarımda gizlerim
Ben tebessümlerimi seninle süslerim.
Ben seninle güzelim.
Meleğim.
Ben bir yıldızım sadece.
Bana değer katan bakışlarındır.
Önemsemesen önemli olmazdım.
Ama sen meleksin.
Sen zaten önemlisin.
Sen her zaman güzelsin.
Bense ancak anlamlı cümlelerinin noktası olabilirim.
Bir virgül bile olamam ben.
Küçük, çelimsiz bir noktayım işte.
Beni güzel yapan senin dokunman.
Sen güzelsin.
Seninle hayat güzel.
Seninle yavan ekmek güzel.
Seninle taze soğan güzel.
Tuza lüzum yok.
Sen…
Lezzet sensin.

Bir yamaca tırmanır gibiyim sanki
Çok yükseklere ulaşmaya çalışır gibi
Yorulmuş olabilirim
Ama dinlenebilirim de.
Çünkü huzursun sen.
Sükûnetsin.
Sessizliksin.
Acıkmam ben bilirsin.
Çünkü aşım sensin.

Yalnızsam yüzüme değen rüzgârsın
Bana destek veren sensin
Hani dalımdan düşmemek için tutunduğum
İşte o sensin
Sen meleksin!
Sen gelince yakınıma
Beraberinde cennetten kokular gelir bu diyarlara
Beraberinde…
Huzur gelir
Aşk gelir
Tebessüm gelir buralara.

Meleksin sen…
Karanlıkların içinde beyaz kalmaya devam edensin
Kirlenmeyen hiç
Saf
Tertemiz…

Hak edecek ne yaptım bilinmez
Ama ben en mutlu insanım bu dünyada
Ne olursa olsun
Kim olursa olsun etrafımda
Çünkü seni bana bahşetti Yaradan
Beni seninle buluşturdu.
Benim elimden bir şey gelmez
Bazen istemeden üzer, incitirim
Nedeni bilinmez
Ama severim bilirsin
Hepsi istemeden asında
Zaten hep bu yüzden göz yaşlarım
Sana ağlamayı öğrettim ben
Öğretmez olaydım.
Bilirsin, istemeden…
Affola sevgilim.
Affola!

