MİSAFİR

tokalasmak_188210Seni anlamak zor gerçekten. Neden, diyeceksin. Haklısın da!

Sanırım cevabı biliyorum.

Seni anlamak zor gerçekten. Çünkü beni bu kadar insan eleştiriyorken sen sahip çıkıyorsun. Savunuyorsun. Sırtını sırtıma dayıyorsun. Hep bana dayan böyle, diyorsun.

Seni anlamak zor gerçekten. Etrafta bir sürü güzel kız varken, sen beni seçiyorsun. Hepsinden güzel olduğumu söylüyorsun. Benim neyimi beğeniyorsun? Soluk benzimi mi? Kırılgan bedenimi mi? Aygın baygın bakan gözlerimi mi? İyice seyrelmiş saçlarımı mı? Yorgun yüreğimi mi?

Bir insan niye beni böyle sever? Nasıl sever?

Merhametimi mi? Adaletimi mi?

Ağlamalarıma ağlayan insanların yanında yokluğuma ağlayan tek sensin!

Seni anlamak zor gerçekten.

Kocaman bir ağaçtım önceden. Yepyeni bir güne doğmuştum. Birer birer feda ettim yapraklarımı. Savrulup gittiler esen rüzgârla. Son yaprağımı da avuçlarına bıraktım. Ben rüzgara bıraktım sense ellerine aldın. Yaralarıma dokundun bir bir. “Unut,” dedin “artık bunları”… “Unut, çünkü yeni bir sayfa açacağız seninle! İlmek ilmek dokuyacağız hayatı. Artık düşmene izin vermeyeceğim! Ağlamak da yok artık! Unut, unut çünkü ben varım artık.”

Nasıl bir şeydir bu böyle? Yağmur gibi aniden geldin… Canımı acıtmadan yavaş yavaş temizledin akan kanlarımı…

Aniden sızdın damarlarıma…

Kokun bedenimde dolaştı… Her zerreme işledin.

Farkında mısın sevgilim, senden ayrı bir şey değilim artık.

Hep diyorum ya sana, “Küllerimden ayağa kaldırdın beni” diye. İşte aynen öyle! Peki beni ısıtan tebessümün, koruyan kolların, dokunan dudakların, içime işleyen kokunu bir gün kaybedersem ne olur biliyor musun sevgilim?

Yok olurum sonsuza dek!

Bu defa son çünkü!

Her şeyimi verdim sana çünkü!

Ne sen, ne de ben farklı şeyler değiliz çünkü!

Varolduğumuz sürece çok zor günler bizi bekliyor sevgilim!

Tutun kollarıma, sırtını daya sırtıma…
Gözlerini yum istersen… Korkma, buradayım ben!

Hiçbir yere gitmiyorum.

Niyetim de yok zaten ama misafirim geldiğinde kapıyı kapatma şansım olmayacak. Biliyorsun, bir gün ayrılacağız…

Bunları dile getirmek benim için ne kadar zor bilemezsin, demeyeceğim. Çünkü beni sen anlayamazsan kimse anlayamaz. Senden başka ne dediğimi anlayabilecek, hissedebilecek kimse yok zaten.

Senden başka kimsem yok zaten.
Ağlama…
Ayrılsak da bir gün buluşacağız…
Ağlama…
Ne olursa olsun yanında olacağım…
Ağlama…
Giderken ağlama diyemeyeceğim.
Desem de duymayacaksın.
İşte o yüzden ağlama…

Hadi kapat gözlerini!
Sımsıkı kapat ve dudaklarını dudaklarıma daya!
Senin nefesinle ısınarak uykuya dalayım.
Son kez olsa da…
Olmasa da…
Ne olursa olsun…
Deli gibi seviyorum seni!

İyi geceler sevgilim

