Ramazan Bayramı

cikolata-resimleri-cikolata-cesitleri-22-300x225Arkadaşlar, Ramazan bayramı kapımıza geldi çattı!… Koskoca bir ayı devirdik acısıyla, tatlısıyla ama herşeye rağmen Ramazan’ı yaşamak yine bambaşkaydı. Allah herkese nasib etsin…

Şimdi gözlerimiz bayrama kilitli! Bayramda ne giyeceğiz, nerelere gideceğiz, kimden ne kadar harçlık alacağız 🙂 gibi düşüncelerle boğuşmaktayız birçoğumuz. Sanıyorum ki bayramlıklar şimdiden hazırlanmıştır. En azından benimki hazır, giyilmeyi bekliyor. Birkaç saat içinde evden çıkarız diye tahmin ediyorum. Her yıl olduğu gibi Kocaeli yolları göründü… 🙂 (Çok uzakmış gibi :)) Akrabaları ziyaret edeceğiz, ellerini öpeceğiz, bol bol şeker çikolata yiyeceğiz sonra da sivilcelerimizi dert edeceğiz! 😀 Ne gırgır ne şamata sormayın ama! 🙂

Bu arada geçenlerde kardeşim çok doğru bir konuya parmak bastı! Hemen açıklayayım:

“Harçlık konusunda 2 şekilde düşünen insan var!” dedi bilgeç bir biçimde.

“1) Bunlar artık büyüdü, harçlığa gerek yok!

2) Bunlar artık büyüdü daha çok harçlık vermek lazım!”

Hakikaten çok doğru bir karar! Nitekim annem 1. şıkkı seçerken babam 2. şıkkı söylüyordu. Evde bile ayrılık çıktı akrabaları sormayın! Yine de öyle demeyin, okulda en az harçlık toplayan bendim yıllarca.. 🙂 Eh, şimdi kendi paramızı kendimiz kazanıyoruz, bu yıl bana harçlık yolları kapalı, ben size söyleyeyim. 😀

Projelerimiz kollarımızın altında gidiyoruz bir umut “belki sipariş gelir” diye…

Bu yazıya yorum olarak Ramazan ayını nasıl geçirdiğinizi, bayram dönüşü de bayramı nasıl geçirdiğinizi yazarsanız hoş bir paylaşım yapmış oluruz diye düşünüyorum. Ne de olsa yaşamak gibi bu anları paylaşmak da tatlı olur.

Bana sorarsanız, bu Ramazan benim için çok yoğun geçti. Gerek duygusal açıdan, gerek iş hayatında… Yeni projeler peşinde koşturdum durdum müdürümü ve annemi dinlemeyerek… 😀 Ben olmadan Dünya dönmüyormuş gibi bir düşüncem var ya, ister istemez duramıyorum yerimde. Okulu sorarsanız işte onu biraz aksattım şu sıralar. Oturup sıkı bir tekrar yapmam lazım. 😦

Evet arkadaşlar, Ramazan ve Bayram paylaşımlarınızı bekliyorum! 10 gün sonra görüşmek üzere…

Selamlar…

