Galerimizi nasıl buldunuz?

Arkadaşlar, Photo Galerimizin açıldığını söylemiştik, maşallah çok da giren çıkan oluyor. Ama anket oylamalarına baktığım zaman “Acaba?” demiyor değilim. Bunun sebebi oylayan sayısının (eskiye nazaran çok olsa da) gerçekten bir karar almak için az oluşu. Sırf bu yüzden bu yazıyı oluşturma gereği duydum. Lütfen buraya resim galerimizle ilgili görüşlerinizi belirtin! Bu bizim için çok önemli.

Siteye girip anketimizi oylamayan arkadaşlarımız olabilir, anketi görmemiş olabilirler vs. vs. vs. Sonuçta ankette görüş bildirmek bir yazıyı yorumlamaktan daha zor olabiliyor, hele genç kesim bu konuda daha büyük sancılar içinde.. Zaten biz de bunları çözmeye çalışıyoruz. Anketin sonucuna tıkladığınızda zaten kaç yorum yazıldıysa gösteriyor. Yorum yazmak için onun üzerine tıklıyorsunuz Polldaddy sizi yönlendiriyor ve birkaç küçük bilgi girişi yaparak yorum yazıyorsunuz. Ama bunu ben hariç hiç yapan olmadı maalesef 😦

 Photo Galery henüz yeni açılmış bir mekân olması dolayısıyla biraz göze batıyor. Ama büyük bir gelişme gösterdi kısa süre içinde. Göstermeye de ağır ağır nefes alarak ilerliyor. Biz Photo Galery’nin gerçekten iyi bir yer olabileceği konusunda rahat düşünceler içerisindeyiz. Şu an birkaç alıntı dışında sitedeki tüm resimleri ben çektim.

Amatör olduğu konusunda herkese katılıyorum, o resimler hatıra olsun diyeydi 😀 O zamanlar bir galery oluşturma gibi bir kaygım yoktu. He tabi ki herkes güzel resim çekmek ister, hakkımı da yemeyin bazen güzel çektiğim resimler olabiliyor. 😀

Tabiki şu an elimizde bir web galerisi olduğu için, daha yeni yerlere gidelim, daha orjinal pozlar yakalayalım diye bir kaygımız var! He buna vaktim ve sağlığım el veremedi şu an 😦 okullar da başlıyor, ama ben durmayacağım inşallah ! 😀

Dediğimiz gibi, lütfen buraya iyi ya da kötü galerimiz hakkında görüşlerinizi bildirin. Beğendiniz mi, beğenmediniz mi? Hangisi olursa olsun niye böyle düşünüyorsunuz? Siz de pozlarınızı paylaşmak istiyor ama nasıl yapacağınız konusunda muallakta mı kalıyorsunuz? Lütfen bize bildirin!

