Umuttan Doğan Mihmandar

Umut hayattaki amaçlarını unutmamaktır. Düşünüp daima olacağına inanmaktır. Belki gerçekleşir diye yeni bir güne “merhaba” demektir. Umut beklemektir. Beklemek ve beklemekten bıkmamaktır! 

Umut hayata bakışını değiştirir insanın. Güzel düşünüp güzel görmesini sağlar. Umut konusunda biraz eksiklerimiz ver sanıyorum ki. Düşünüp, olamayacağını hayal edip kendini hayattan soğutuyor bazıları. Görülüyor zaten… Durum ortada! Ama biz yapmamız gerekeni yapmak için, hep beraber çalışmak için Mihmandar’da toplandık. Tabi yalnız umut konusunda değil her konu da olabildiğince iyiye gitmek için buradayız! Bu yolda inşallah bende sizinle beraberim bundan sonra…

Ben yazılar yazardım yazmasına ama Mihmandar’dan üyelik teklifi alacağım gelmezdi aklıma. En çok istediğim şeylerden biriydi bu. Bende umudumu kaybetmeyerek bekledim. Bu bekleme süresi yazılarımı daha iyiye götürdü. Ve bu teklifi tabi ki hiç düşünmeden kabul ettim.

Umudumdan doğan Mihmandar’a inşallah yazılarımı göndermeye başlayacağım. Yorumlarınızı bekliyorum.

Selamlar. . .

