Zorunlu Ayrılık

Arkadaşlar hepinize uzun bir aradan sonra tekrar merhaba!…

Bunu söyleyebiliyor olmak ne kadar harika bilemezsiniz! Gerçekten çok özledim burayı, sizlerle olmayı… Ben yokken hiç başıboş bırakmamışsınız, ben de şaşırdım açıkçası! WordPress’in Türkiye’de kapandığını duymuşsunuzdur sanırım. Biz de sisteme giriş yapamıyorduk bu yüzden. Yeni blog managerlar denedik ama hiçbiri olmadı maalesef! Sabrettik ama tekrar birlikteyiz gördüğünüz üzere! Gecikmeler için hepinizden çok çok özür diliyorum! (Ama mâlum, suç benim değil! :))

Çok yoğun hayat temposu karşısındaki şaşkınlığımıza bir de sistemin geri yüklenmesi eklendi! İnşallah Cuma günü ne var ne yok herşeyi kontrol edeceğim! Bu arada sizin isteklerinize ulaşamadığım için maalesef isim yazımı yapamadım, ne ben ne de Kübra arkadaşınız… Ama gerçekten büyük gelişmeler oldu çizimlerimizde. Ben biraz Anemi’ye yöneldim, Kübra kara kaleme başladı. Onları da en kısa sürede yayımlayacağız, emin ve müsterih olunuz efendim! 🙂

Yokluğumda gönderilmiş olan 45 yorum için gözlerinizden öperim! Bu kadar sevildiğimizi bilmiyordum gerçekten! Sağolun var olun saygılar! Hepiniz tekrar hoş geldiniz…

Yeni sistem hayırlı olsun!

Selamlar…

