Mekke’ye Yolculuk…

Sevgili Mihmandar Sevenleri!…

Rabb’im bana nasib etti ve O’nun izni ve isteğiyle yarın saat 18.00’de yola çıkacağım hava alanına doğru inşallah… 22.00’da da uçağımız hareket edecek.

Eğer Rabb’im izin verir de beni layık görürse O’nun evine konuk olacağım nihayet… Bunun sevinci, o tarif edilemez heyecanı ve ince bir iplik misali uzayıp giden ümidi kapladı benliğimi ve O’nun misafiri olma isteğiyle yanıyorum şimdi…

Önce Kâbe’ye gideceğiz!… Rabb’imin evine!… O muazzam mekâna!… Anlatmaya ne hacet o güzelliği… Görebilmek bile bir lütuf nitekim…

Hiç dönmek istemiyorum henüz orada olmamama rağmen 6 Temmuz’da geri döneceğiz. İnşallah demiyorum çünkü oraya gitmek fakat dönmemek istiyorum. Elbette ki buradaki tüm dostlarımı, akrabalarımı vs. çok seviyorum. Fakat oraya gitmek…. Orada bulunmak… Oraya adım atmak… Tüm bunlar geri dönmeyi istememem için çok önemli birer sebep…

Bu sebeple 6 Temmuz’a kadar benim yerime sizlerle Yavuz Kemal (kod adı yawzrnt 😀 ) ilgilenecek. Yorumlarınıza vs. o bakacak. Fakat 6 Temmuz’dan sonra tekrar sizlerle olacağım inşallah…

Selamlar…

