Olmayan Gözyaşları

Sokak aralarına girip çıkıyorum sessizce..
Gözlerimin aradığı karşıma çıkacak
Ve sıcacık gülümseyecek bir yüz belki de..

Belki de uzun zamandır olmayan karşımda,
Uzun zamandır saçlarını okşamadığım,
Bakışlarında kaybolmadığı kirpiklerimin,
Ve uğruna ölümü göze almadığım bir isim..
Evet, o isim belki de duymayı beklediğim…

En sevdiğim anların bir kıymık kadar ufak,
Gözlerimin görmek istediği suratların
Çekip gitmiş olması kadar ağır gelen kalbime,
Birer hançer gibi delip geçen yüreğimi,
İşte bu mısralar ki beni üzen ve derinden
Bir ah çektiğim zifir zindan gecelerde..

Kimi sevgiler çekip gider bir bir sessizce..
Ama bir tek sevgi yer etti benim kalbimde.
Çekip gitmeyeceğine içten inandığım ,
Ve her gece yıldızlara uzanıp elleyemeyince
Teskin için ellerine uzandığım sevgim…

Ama yanılan ben oldum ıssız sahillerde
Bendim göz yaşlarına yenik düşen
Ben oldum sevginin terk ettiği korkunç liman
Bir uçuruma yasladım kalbimi ve düştüm!
Sen oldun sebebim terk etmekteki gayem dünyayı
Sen oldun hasretim yağmur damlalarına…
Sen oldun bulutları izlerkenki huzur buluşu kalbimin
Ama gittin ve beni ölüme çağıran da sen oldun!

Bensiz olmayı seçtin ve ben uğruna bittim!
Yoksam şimdi sebebim sensin unutma…

