Mavi Kız

Sakindi deniz geçen akşam…
Ben kumsaldaydım yalnız başıma.
Tek arkadaşım vardı yanımda;
Bana yalnızlığı unutturan kaplumbağam.

Söylesene bana Mavi Kızım;
Dalgalarınla alıp götürebilir misin
Her akışında sanki yaşlandığım
Ve geçmişi andığım gözyaşlarımı?

Kalbim kırıkken onarabilir misin?
Söyle! Söyle Mavi Kızım neredesin?
Hani beni sarıp sarmalayan kolların,
Hani ellerimi tutan ellerin nerede?

Dalgalar mı şimdi Mavi Kızım;
Dalgalar mı senden geriye kalan?
Avucumda tuttuğum kaplumbağamla
Seni bekliyoruz şimdi, sahilde…

Fakat, sen gelmeyeceksin, biliyorum.
Hiçbir zaman olamadın benimle
Ve hissedemedin beni Mavi Kızım.
Denizle yitip gittin ve ben
Dalgalarında kayboldum şimdi…

Üzülme sen de küçük kaplumbağam!
Belki bir yerlerde vardır bizi seven.
Bizi düşünen ve her özlediğinde
Gözlerinden bir damla yaş süzülen.
Kim bilir vardır belki öyle bir kimse…

Eğer varsan bir yerlerde, bir şekilde
Ve seviyorsan beni mânen tüm kalbinle
Emin ol bu yürek de seni seviyordur
Yitip gitmiş olsa da tüm içtenliğiyle…

